Monday, May 18, 2009

K810i

Hey, i was watching Britain's Got Talent Episode 6.
Totally impressed by this 11-year-old boy - Aidan Davis.
Watch it: http://www.youtube.com/watch?v=0Rrlhw4Y4DA
Too bad i cant put it here. Embedding's disabled.
His dance was fantastic.

Next, a very very little girl with a very very big voice:Okay, other than the little girl's good.
I actually have another point to make here.
Kelly Brook, the new judge, is very pretty... :)

还有,我的手机今早起就无缘无故开不了
我也不知道是什么一回事,昨晚还好好的
反正就是为我带来一大堆麻烦
现在我除了不能与别人通电话、传简讯
连唯一的起床工具都没了
再加上我还得将它领取修
实在是气死人了!
darling啊!我才跟你相处不久,刚刚才对你产生感觉
你不要那么快逼我移情别恋好不好?
我还不想换手机!!!

No comments: